Pedagogové

JUDr. Petr Majerik

Katedra marketingových komunikací

Kontakt

majerik.petr@vskk.cz

JUDr. Petr Majerik

Katedra marketingových komunikací

Kontakt

majerik.petr@vskk.cz

Pozice

Vyučující Mediálního trhu v ČR a Tvorby mediální strategie

Vyučované předměty

Mediální trh v ČR, Tvorba mediální strategie

Dosavadní nejvyšší vzdělání

1998 Právnická Fakulta Univerzity Karlovy

Profesní aktivity

2015–současnost: MEDIA COACH (mediální poradenství) – OSVČ

2015–současnost: SAYG GmbH – Partner Czech and Slovak Republics

2015 vydavatelství Economia, a. s. – Chief Product Management and Business Development

2011–2014 mediální zastupitelství Atmedia (AMC Networks) – Managing Director

2009–2011 mediální agentura ZENITHOPTIMEDIA PRAGUE – CEO

2006–2008 poradenská společnost MEDIA STRATEGY – Managing Partner CEE

1995–2006 mediální agentura CARAT Czech Republic –  Managing Director

1994–1995 reklamní agentura DMB&B – Senior Media Manager

1992–1994 reklamní agentura DDB NEEDHAM – Account Manager

1990–1991 reklamní agentura ČTK – Made in…(Publicity) – Regional Manager

1988–1990 podnik zahraničního obchodu CENTROTEX – Sales Manager

Odborná orientace

Mediální trh ČR, plánování reklamních kampaní v médiích, nákup médií, mediální výzkumy, PR

Nejvýznamnější publikace

MAJERIK P.: Perspektivy vývoje komunikačního plánování médií a jejich praktické příklady; (KO)MÉDIÁ, Nitra 2012, s. 409 – 412; ISBN 978-80-558-0191-9

Odborné články v marketingových titulech (Marketing Media, MSM)

MAJERIK P.: Jak můžeme při výběru médií využít doplňkového kritéria „působení mediatypů na jednotlivé lidské smysly“? Ročenka Unie vydavatelů 2016

MAJERIK P.: Vybrané trendy vydavatelského byznysu ve vztahu k měnícím se potřebám zadavatelů reklamy a k novým formám způsobu prodeje reklamy. Ročenka Unie vydavatelů 2017

Další profesní aktivity

Člen odborných porot:
Časopis roku
Superbrands
Top In-store realizace měsíce
Young Lions
FLE Media Awards

Zpět na pedagogy
Další pedagogové
Zpět na specializace
Vyber si z dalších oborů