Grafický a mediální design

Prezenční bakalářské profesní studium
Program Vizuální tvorba (kód programu: B0211P310006)

Kreativita je vidět.
Ukážeme vám, jak vnímat grafický design komplexně. Umožníme vám vytvořit si silné portfolio na reálných zakázkách a získáte potřebné dovednosti i pro jejich prezentaci. Díky vzájemně provázaným kreativním předmětům pod vedením špičkových specialistů si vybudujete vlastní osobitý styl.
Ukažte se.

Student pozná všechny disciplíny tohoto dynamického oboru, jako např. Brand design (tvorba značek, komplexních vizuálních identit), Art directing (týmová práce na kampaních, spolupráce s copywriterem a accountem) či Digitální design (UI, UX, Web&App design).

Naše platforma nabízí komplexní přístup studia vizuální tvorby s přesahem do marketingových souvislostí. Uvědomujeme si totiž, že na poli současného trhu je nutná konkurenční výhoda a již nestačí pouze klasické vzdělání grafického designéra. Učíme tak vnímat projekty komplexně a v kontextu ostatních nezbytných souvislostí.

Významnou složkou našeho programu je práce na reálných zadáních od konkrétních klientů již od prvního semestru. Studenti si nejenže vytváří silné portfolio realizací, ale získávají neocenitelné relevantní zkušenosti skrze přímé prezentace klientům, které jim pomáhají se uplatnit se v profesním životě. Tím se odlišujeme od metodiky ostatních klasických ateliérů grafického designu.

On-line přihláška

Zkušenosti z reálných projektů

Náš ateliér úzce spolupracuje se školní agenturou a díky tomu mají studenti hned od prvního ročníku možnost podílet se na reálných zakázkách, trénovat prezentační schopnosti, obhajovat své projekty a dostávat přímou zpětnou vazbu od klientů. Tyto reálné zkušenosti jim pomáhají uspět v silné konkurenci absolventů podobně zaměřených škol.

Silné portfolio realizací


Kromě širokého spektra specializovaných dovedností dbáme i na to, aby si naši absolventi vytvářeli v průběhu studia silné a konkurenceschopné portfolio s adekvátními projekty. Tematicky se proto věnujeme projektům, které podporují analytické a kritické myšlení a s nimiž se setkají ve svém reálném profesním životě.

STUDIJNÍ PLÁN

Uplatnění absolventů

  • Grafický designér
  • Web & App designér
  • Art director
  • Creative director

Požadavky bakalářského studijního zaměření

Podmínkou pro přijetí ke studiu je ukončené úplné střední nebo úplné střední odborné vzdělání (maturitní zkouška) a úspěšné absolvování přijímacího pohovoru, který formou dialogu zjišťuje motivaci uchazeče.

Základní cena za semestr: 42 200 Kč.

Více o cenách

Udělej první krok

Přijímací řízení

 

Zpět na specializace
Vyber si z dalších specializací

Digitální marketing a komunikace

> Digitální marketing a komunikace

Digitální marketing a komunikace je atraktivní specializace, nastavená podle nejnovějších trendů v kreativním průmyslu. Oblast tzv. digitálního marketingu (tedy takové formy marketingové komunikace, která v sobě zahrnuje využití digitálních médií) je v současnosti nejrychleji rostoucím komunikačním odvětvím. Poptávka lokálních i nadnárodních firem po digitálních manažerech v následujících pěti letech stoupne o 13 procent. Na to, abyste obstáli v konkurenci, vám ale nestačí uživatelská znalost Facebooku a Googlu.

Více

Kreativní marketing

> Kreativní marketing

Kreativní marketing je unikátní specializace, která vás připraví na celou řadu kreativních a kreativně-manažerských profesí. Již během studia získáte znalosti a dovednosti, které absolventům českých vysokých škol při nástupu do reklamního a mediálního provozu citelně chybí. Dostanete příležitost rozvíjet své nadání a uplatnit svou originalitu, ale také se naučíte sladit své nápady s požadavky klienta a realizovat je v souladu s ostatními členy týmu. Ano, kreativní průmysl stále hledá silné osobnosti ochotné experimentovat a rozbíjet stereotypy, ale pokud se nenaučíte spolupracovat a komunikovat, nemáte šanci.

Více

Management v kreativním průmyslu

> Management v kreativním průmyslu

Management v kreativním průmyslu: chcete být u toho, když se bude tvořit další ikonická reklama pro Kofolu? Nebo být šéfem týmu, který uvádí na celosvětový trh pokračování herního trháku Mafia? Pak je toto zaměření pro vás jasná volba. Studium vás do budoucího profesního života vybaví nezbytnou sadou nástrojů (znalostí a dovedností), které vám pomohou produkovat inovativní kreativní myšlenky a díky řadě praktických postupů je také uvádět do života. A to v oblastech, které jsou nejen zábavné, ale především velmi perspektivní.

Více

Fotografie a audiovize

> Fotografie a audiovize

Fotografie a audiovize je revolučně koncipovaná tradiční studijní specializace, která vás připraví na jakékoli zadání z oblasti kreativního průmyslu. Během studia budete rozvíjet svůj vizuální styl a flexibilitu při využívání nejnovějších digitálních technologií.

Více

Grafický a mediální design

> Grafický a mediální design

Grafický a mediální design je dynamická specializace, která vás ani na chvíli nepřestane bavit. Je koncipovaná s ohledem na stále rostoucí poptávku po vzdělaných a kreativních lidech, kteří suverénně ovládají metody a technologie reklamního a mediálního průmyslu. Vytváříme ojedinělý interdisciplinární prostor pro studium grafického a mediálního designu. Náš program studia není založen pouze na vůdčí osobnosti vedoucího ateliérového pedagoga, ale je metodicky rozložen do několika vzájemně provázaných kreativních předmětů pod vedením špičkových specialistů.

Více

Animace a vizuální efekty

> Animace a vizuální efekty

Animace a vizuální efekty je unikátní specializace nastavená podle aktuálních požadavků současného kreativního průmyslu. Je určena uchazečům, které zajímá umění v kombinaci s nejnovějšími digitálními technologiemi, 3D počítačová animace, 2D flash animace a tvorba digitálních filmových triků a vizuálních efektů. Velký důraz je kladen jednak na rozvoj řemesla potřebného v praktickém uplatnění ve 3D animačních studiích, tak i svébytné kreativity.

Více

Komerční psaní v médiích

> Komerční psaní v médiích

Komerční psaní v médiích je bakalářská studijní specializace, jejíž absolventi se naučí psát a vytvářet atraktivní obsah podle potřeb různých odvětví komerční komunikace a jednotlivých typů současných médií. Kreativní přístup a tvůrčí psaní jsou základem studia tohoto oboru. Studium vás připraví na práci tvůrce kreativního obsahu v reklamních a PR agenturách, v tiskových a marketingových odděleních firem a v současných tištených i elektronických médiích, a to nejenom se znalostí řemesla literární tvorby, ale i marketingu. Reálná možnost uplatnění je i v sektoru sociálního marketingu, v kulturních institucích a zařízeních, ve veřejné správě.

Více

Literární tvorba

> Literární tvorba

Literární tvorba je bakalářská studijní specializace, kde se opravdu naučíte psát. Studium tvůrčího psaní z vás pravděpodobně neudělá laureáta Nobelovy ceny za literaturu, ale poskytne vám autorskou jistotu ve všech žánrech.

Více