Budoucnost je v kreativním průmyslu.

My tě na ni připravíme!

Co je kreativní průmysl?

Udělej 1. krok

Program / Specializace

Kreativní marketing
Kreativní marketing a komunikace

Program Kreativní marketing a komunikace (kód programu: B0414P180001)

Kreativní marketing je unikátní specializace, která vás připraví na celou řadu kreativních a kreativně-manažerských profesí. Již během studia získáte znalosti a dovednosti, které absolventům českých vysokých škol při nástupu do reklamního a mediálního provozu citelně chybí. Dostanete příležitost rozvíjet své nadání a uplatnit svou originalitu, ale také se naučíte sladit své nápady s požadavky klienta a realizovat je v souladu s ostatními členy týmu. Ano, kreativní průmysl stále hledá silné osobnosti ochotné experimentovat a rozbíjet stereotypy, ale pokud se nenaučíte spolupracovat a komunikovat, nemáte šanci.

Uplatnění – profese:
Kreativní ředitel
Copywriter
Grafický designer
Art director

Udělej 1. krok

Více

Management v kreativním průmyslu
Kreativní marketing a komunikace

Program Kreativní marketing a komunikace (kód programu: B0414P180001)

Management v kreativním průmyslu: chcete být u toho, když se bude tvořit další ikonická reklama pro Kofolu? Nebo být šéfem týmu, který uvádí na celosvětový trh pokračování herního trháku Mafia? Pak je toto zaměření pro vás jasná volba. Studium vás do budoucího profesního života vybaví nezbytnou sadou nástrojů (znalostí a dovedností), které vám pomohou produkovat inovativní kreativní myšlenky a díky řadě praktických postupů je také uvádět do života. A to v oblastech, které jsou nejen zábavné, ale především velmi perspektivní.

Uplatnění – profese:
Account Manager
Brand manager
Marketing  manager
Produkční

Udělej 1. krok

Více

On-line marketing
Kreativní marketing a komunikace

Program Kreativní marketing a komunikace (kód programu: B0414P180001)

On-line marketing je atraktivní specializace, nastavená podle nejnovějších trendů v kreativním průmyslu. Oblast tzv. digitálního marketingu (tedy takové formy marketingové komunikace, která v sobě zahrnuje využití digitálních médií) je v současnosti nejrychleji rostoucím komunikačním odvětvím. Poptávka lokálních i nadnárodních firem po digitálních manažerech v následujících pěti letech stoupne o 13 procent. Na to, abyste obstáli v konkurenci, vám ale nestačí uživatelská znalost Facebooku a Googlu.

Uplatnění – profese:
Digital manager
Digital strategist
Social media manager
UX/UI designer

Udělej 1. krok

Více

Animace a vizuální efekty
Vizuální tvorba

Obor Vizuální tvorba (kód oboru: 8204R052)

Animace a vizuální efekty je unikátní specializace nastavená podle aktuálních požadavků současného kreativního průmyslu. Je určena uchazečům, které zajímá umění v kombinaci s nejnovějšími digitálními technologiemi, 3D počítačová animace, 2D flash animace a tvorba digitálních filmových triků a vizuálních efektů.
Velký důraz je kladen jednak na rozvoj řemesla potřebného v praktickém uplatnění ve 3D animačních studiích, tak i svébytné kreativity.

Uplatnění – profese:
3D animátor
VFX specialista
App designér
Game designer

Udělej 1. krok

Více

Fotografie a audiovize
Vizuální tvorba

Obor Vizuální tvorba (kód oboru: 8204R052)

Fotografie a audiovize je revolučně koncipovaná tradiční studijní specializace, která vás připraví na jakékoli zadání z oblasti kreativního průmyslu. Během studia budete rozvíjet svůj vizuální styl a flexibilitu při využívání nejnovějších digitálních technologií.

Uplatnění – profese:
Audiovizuální kreativec
Obrazový editor a redaktor
Specialista postprodukce
Reklamní Fotograf

Udělej 1. krok

Více

Mediální a komerční komunikace
Literární tvorba

Obor Literární tvorba (kód oboru: 8207R005)

Mediální a komerční komunikace je bakalářská studijní specializace, jejíž absolventi se naučí psát a vytvářet atraktivní obsah podle potřeb různých odvětví komerční komunikace a jednotlivých typů současných médií. Kreativní přístup a tvůrčí psaní jsou základem studia tohoto oboru. Studium vás připraví na práci tvůrce kreativního obsahu v reklamních a PR agenturách, v tiskových a marketingových odděleních firem a v současných tištených i elektronických médiích, a to nejenom se znalostí řemesla literární tvorby, ale i marketingu. Reálná možnost uplatnění je i v sektoru sociálního marketingu, v kulturních institucích a zařízeních, ve veřejné správě.

Uplatnění – profese:

Udělej 1. krok

Více

Dny otevřených dveří

23. 1. 2020

Další termíny: 13. 2., 26. 3., 30. 4.,
21. 5., 18. 6., 3. 9. 2020

Proč studovat VŠKK

JISTOTA UPLATNĚNÍ V KREATIVNÍM PRŮMYSLU

Kreativní průmysl je stále nenasytnější. Jeho poptávka po schopných lidech rok od roku roste. Garantujeme vám, že o vaše znalosti a dovednosti bude v agenturách, studiích a firmách zájem. A mnohé z vás zaměstnají partneři školy už během studia.

ŠKOLNÍ REKLAMNÍ AGENTURA KREATIVNÍ KANCL

U nás si nehrajeme na reklamku, máme totiž opravdovou. Náš Kreativní kancl je školní reklamní agentura, kde se potkávají
a tvoří studenti VŠKK, VOŠ Michael a SŠ Michael. Náš pohled na věc je nekonvenční a svěží. Pod vedením zkušených osobností z reklamního průmyslu vždycky odevzdáme profesionální práci.

Technické vybavení pro profesionály

Na svých projektech budete pracovat ve špičkově vybavených fotografických, grafických a animačních ateliérech. V počítačových učebnách je pro všechny specializace k dispozici nejmodernější software.

REÁLNÉ PROJEKTY PRO NADNÁRODNÍ SPOLEČNOSTI

Naši studenti průběžně pracují na zakázkách, které škola dostává od velkých firem. Je to příležitost otestovat si nové znalosti a dovednosti v praxi, vydělat si peníze a navázat kontakty pro další kariéru.

Aktuality

Beseda s nakladateli

Zajímá vás, jak to chodí v nakladatelské branži? Píšete, ale nevíte, kdo by vám vaše budoucí
dílo vydal? Nebo byste sami jako nakladatelé chtěli pracovat?

ŠKODA AUTO na VŠKK

Hostem ve výuce marketingu na VŠKK byl 12. 11. 2019 Vít Sukal, globální mediální manažer ŠKODA AUTO.

Hallooween party 2019

Středa 30. 10. byla ve znamení pravděpodobně nejvíce očekávané party. Domeček se zaplnil
rozličnými převleky, a to jak strašidelnými, tak i vykazujícími kvalitu humoru svého nositele.
Někteří studenti přípravu opravdu nepodcenili. Došlo i na chvíle zmatených pohledů
a nejistoty maskované úsměvem, protože jste v prvním momentě netušili, kdo vás zdraví.

Další aktuality

Udělej 1. krok