Fashion marketing
Prezenční bakalářské profesní studium
Program Kreativní marketing a komunikace (kód programu: B0414P180001)
Obdiv patří k businessu a kreativitě. Uděláme z vás jeho hvězdu. Získáte přehled nad módními trendy a budete volit vždy správnou strategii při rozhodování, ať už u návrhů, výroby, budování značky, reklamy nebo samotného prodeje. Díky nabytým znalostem budete schopni vést kreativní týmy v procesech vývoje, tvorby, propagace i prodeje módy. Naučte se v tom chodit.
Fashion marketing zahrnuje všechny aspekty ovlivňující výrobu, propagaci a prodej módního zboží. Naučíte se řešit různé otázky a rizika spojená s módním businessem. Díky nabytým znalostem budete schopni vést kreativní týmy v procesech vývoje, tvorby, propagace i prodeje módy. Získejte přehled o módních trendech i směrech a zvolíte vždy správnou strategii ve všech fázích rozhodovacího procesu, ať už se jedná o návrhy, výrobu, budování značky, reklamu či samotný prodej.
Díky zaměření Fashion marketing si osvojíte schopnost:
- Plánovat a vést projekty, vyhodnocovat rizika a pružně na ně reagovat.
- Přistupovat k tvorbě profesionálně a eticky.
- Prohlubovat neustále odborné dovednosti ve zvolené oblasti tvorby.
- Pracovat v týmech v kreativních firmách a především tyto týmy vést.
- Zakládat a řídit své podnikání i svou značku.
- Orientovat se v tržním prostředí.
- Uplatňovat znalosti z marketingu a brand managementu.
- Pracovat s módními tvůrci, event. vést jejich tým.
- Samostatně podnikat v oblasti módy.
- Orientovat se v problematice fashion retailu.
- Zakládat a rozvíjet značku.
- Vytvářet strategii značky.
- Implementovat marketingovou a komunikační strategii značky a vést mediální kampaň.
Specializované předměty:
- Základy fashion designu
- Fashion retail
- Současné tendence v módním průmyslu
- Marketing luxusních značek
Uplatnění absolventů
- Brandmanager módní značky
- Manažer kreativního týmu (týmu designérů)
- Podnikatel v oblasti módy jak ve fázi tvorby, tak v oblasti retailu
- Pracovník ve fashion retailu na pozicích manažera nákupu, prodeje nebo manažera firmy
- Pracovník v PR a komunikačních agenturách pracujících pro klienty z oblasti módního průmyslu
Naši pedagogové
Požadavky bakalářského studijního zaměření
Podmínkou pro přijetí ke studiu je ukončené úplné střední nebo úplné střední odborné vzdělání (maturitní zkouška) a úspěšné absolvování přijímacího pohovoru, který formou dialogu zjišťuje motivaci uchazeče.
Základní cena za semestr: 46 800 Kč.