Fashion marketing
Prezenční bakalářské profesní studium – Volitelný modul
Program Kreativní marketing a komunikace (kód programu: B0414P180001)
Obdiv patří k businessu a kreativitě. Uděláme z vás jeho hvězdu. Získáte přehled nad módními trendy a budete volit vždy správnou strategii při rozhodování, ať už u návrhů, výroby, budování značky, reklamy nebo samotného prodeje. Díky nabytým znalostem budete schopni vést kreativní týmy v procesech vývoje, tvorby, propagace i prodeje módy. Naučte se v tom chodit.
Fashion marketing zahrnuje všechny aspekty ovlivňující výrobu, propagaci a prodej módního zboží. Naučíte se řešit různé otázky a rizika spojená s módním businessem. Díky nabytým znalostem budete schopni vést kreativní týmy v procesech vývoje, tvorby, propagace i prodeje módy. Získejte přehled o módních trendech i směrech a zvolíte vždy správnou strategii ve všech fázích rozhodovacího procesu, ať už se jedná o návrhy, výrobu, budování značky, reklamu či samotný prodej.
Díky vybranému modulu Fashion marketing si osvojíte schopnost:
- Plánovat a vést projekty, vyhodnocovat rizika a pružně na ně reagovat.
- Přistupovat k tvorbě profesionálně a eticky.
- Prohlubovat neustále odborné dovednosti ve zvolené oblasti tvorby.
- Pracovat v týmech v kreativních firmách a především tyto týmy vést.
- Zakládat a řídit své podnikání i svou značku.
- Orientovat se v tržním prostředí.
- Uplatňovat znalosti z marketingu a brand managementu.
- Pracovat s módními tvůrci, event. vést jejich tým.
- Samostatně podnikat v oblasti módy.
- Orientovat se v problematice fashion retailu.
- Zakládat a rozvíjet značku.
- Vytvářet strategii značky.
- Implementovat marketingovou a komunikační strategii značky a vést mediální kampaň.
Specializované předměty:
- Základy fashion designu
- Fashion retail
- Současné tendence v módním průmyslu
- Marketing luxusních značek
Přihláška se podává na všechny moduly ve studijním programu Kreativní marketing a komunikace.
Uplatnění absolventů
- Brandmanager módní značky
- Manažer kreativního týmu (týmu designérů)
- Podnikatel v oblasti módy jak ve fázi tvorby, tak v oblasti retailu
- Pracovník ve fashion retailu na pozicích manažera nákupu, prodeje nebo manažera firmy
- Pracovník v PR a komunikačních agenturách pracujících pro klienty z oblasti módního průmyslu
Naši pedagogové
Ing. Vladimíra Khelerová, CSc.
Ing. Klára Haunerová
Ing. Barbora Míková
Zuzana Šimonovská
Požadavky bakalářského studijního zaměření
Podmínkou pro přijetí ke studiu je ukončené úplné střední nebo úplné střední odborné vzdělání (maturitní zkouška) a úspěšné absolvování přijímacího pohovoru, který formou dialogu zjišťuje motivaci uchazeče.
Základní cena za semestr: 46 800 Kč.