Brand Management

Manažerský profesně vzdělávací program
(postgraduální studium v rámci celoživotního vzdělávání)

Forma studia: kombinovaná (prezenčně pátek-sobota, 14x)
Délka studia: 1.5 roku + 0.5 roku na závěrečnou práci/ projekt
Jazyk výuky: základní výuka probíhá v českém jazyce s účastí zahraničních expertů (anglický jazyk)

Chcete budovat a řídit úspěšné značky? Tak je tu pro vás daty a moderními poznatky nabušený MBA Brand management program Vysoké školy kreativní komunikace.

Pro všechny budoucí dirigenty, kapitány a generály značek, ale i pro ty, kteří chtějí být prostě jenom lepší v tom, co již dělají, připravila Vysoká škola kreativní komunikace (VŠKK) ve spolupráci s Marketingovou radou AKA nový MBA program, který tu ještě nebyl – MBA Brand management.

Program MBA Brand management vás provede klíčovými kroky budování a řízení úspěšných značek od A do Z.

Průvodci vám budou špičkoví odborníci z praxe, kteří se podílejí na budování takových značek, jakými jsou AirBank, Vodafone, ČSOB, Snickers, Whiskas, Chappi, Tchibo a mnohé další.

Studium navazuje na vysokoškolská studia nebo na praxi v oboru a svým obsahem ho rozšiřuje do tří směrů:

  • První pilíř je opřen o klíčovou myšlenku – co neměřím, to neřídím, tedy data a jejich porozumění a interpretace coby klíčová dovednost, bez které se moderní manažer značky neobejde. Program je skvělou příležitostí si osahat způsob, jak lze efektivně, skrze data, vytvořit a dlouhodobě řídit značku.
  • Druhý pilíř se věnuje fantastické multidisciplinaritě brand managementu. Být dobrý v řízení značky znamená porozumět mnoha oborům – ekonomii, statistice, obchodu, psychologii i sémiotice.
  • Třetí pilíř je schopnost přesvědčit, vzbudit důvěru, prodat práci týmu „internímu klientovi“ a být schopen vést často různorodý tým. Přestože se souboru těchto dovedností říká „soft skills“, o nic měkkého tu nejde. Být schopen přesvědčit šéfa o správnosti své myšlenky nebo ukočírovat tým plný hvězd je mnohdy klíčovou otázkou bytí či nebytí firmy. Proto jsou měkké dovednosti tím nejtvrdším kalibrem v arzenálu každého dobrého brand manažera a v našem programu hrají nezastupitelnou roli.

Absolvent MBA Brand management programu bude komplexně připravený manažer schopný budovat značky, které budou mít hodnotu v očích spotřebitelů a za které si spotřebitelé budou ochotni připlatit. Bude chápat, že značka není ornament, ale tvrdě byznysový nástroj, který se musí vyplácet. A to v prostředí, jehož parametry se neustále mění.

Hvězdní vyučující:

Štefan Sarvaš, Ph.D.
Ing. Jan Binar
Ing. Jan Suda
Mgr. Jakub Petřina
Josef Karásek, MSc.

STUDIJNÍ MODULY

HARMONOGRAM STUDIA
Začínáme 10. 10. 2025

Podmínky přijetí: 

  • Ukončené vysokoškolské vzdělání alespoň na úrovni bakaláře, minimálně dvouletá manažerská praxe a absolvování motivačního pohovoru.
  • V individuálních případech možnost studia i bez vysokoškolského vzdělání, podmínkou je minimálně 10letá prokazatelná praxe ve vedoucí manažerské pozici.

Výjimka pro absolventy VŠKK

Pro absolventy profesních programů VŠKK platí výjimka z požadavku na dvouletou manažerskou praxi.

Cena MBA programu: 120 000 Kč + DPH 21 %
Cena pro absolventy VŠKK: 99 000 Kč + DPH 21 %

Titul MBA vychází z anglosaské vysokoškolské tradice a je běžně užíván v oblasti manažerské praxe. Vzhledem k tomu, že český právní rámec dle zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách, tento typ studia neupravuje, není titul MBA považován za akademický titul, nýbrž za titul profesní. Uvádí se ve zkratce „MBA“ za jménem.

Přihláška

* Pole označená hvězdičkou jsou povinná.

Zpět na specializace
Vyber si z dalších specializací