Brand Management

Manažerský profesně vzdělávací program
(postgraduální studium v rámci celoživotního vzdělávání)

Forma studia: kombinovaná (prezenčně pátek-sobota, 14x)
Délka studia: 1.5 roku + 0.5 roku na závěrečnou práci/ projekt
Jazyk výuky: základní výuka probíhá v českém jazyce s účastí zahraničních expertů (anglický jazyk)

Chcete budovat a řídit úspěšné značky? Tak je tu pro vás daty a moderními poznatky nabušený MBA Brand management program Vysoké školy kreativní komunikace.

Pro všechny budoucí dirigenty, kapitány a generály značek, ale i pro ty, kteří chtějí být prostě jenom lepší v tom, co již dělají, připravila Vysoká škola kreativní komunikace (VŠKK) ve spolupráci s Marketingovou radou AKA nový MBA program, který tu ještě nebyl – MBA Brand management.

Program MBA Brand management vás provede klíčovými kroky budování a řízení úspěšných značek od A do Z.

Průvodci vám budou špičkoví odborníci z praxe, kteří se podílejí na budování takových značek, jakými jsou AirBank, Vodafone, ČSOB, Snickers, Whiskas, Chappi, Tchibo a mnohé další.

Studium navazuje na vysokoškolská studia nebo na praxi v oboru a svým obsahem ho rozšiřuje do tří směrů:

  • První pilíř je opřen o klíčovou myšlenku – co neměřím, to neřídím, tedy data a jejich porozumění a interpretace coby klíčová dovednost, bez které se moderní manažer značky neobejde. Program je skvělou příležitostí si osahat způsob, jak lze efektivně, skrze data, vytvořit a dlouhodobě řídit značku.
  • Druhý pilíř se věnuje fantastické multidisciplinaritě brand managementu. Být dobrý v řízení značky znamená porozumět mnoha oborům – ekonomii, statistice, obchodu, psychologii i sémiotice.
  • Třetí pilíř je schopnost přesvědčit, vzbudit důvěru, prodat práci týmu „internímu klientovi“ a být schopen vést často různorodý tým. Přestože se souboru těchto dovedností říká „soft skills“, o nic měkkého tu nejde. Být schopen přesvědčit šéfa o správnosti své myšlenky nebo ukočírovat tým plný hvězd je mnohdy klíčovou otázkou bytí či nebytí firmy. Proto jsou měkké dovednosti tím nejtvrdším kalibrem v arzenálu každého dobrého brand manažera a v našem programu hrají nezastupitelnou roli.

Absolvent MBA Brand management programu bude komplexně připravený manažer schopný budovat značky, které budou mít hodnotu v očích spotřebitelů a za které si spotřebitelé budou ochotni připlatit. Bude chápat, že značka není ornament, ale tvrdě byznysový nástroj, který se musí vyplácet. A to v prostředí, jehož parametry se neustále mění.

Hvězdní vyučující:

Štefan SarvašŠtefan Sarvaš, Ph.D.
Petr MajerikJUDr. Petr Majerik
Jan BinarIng. Jan Binar
Jiří JónMS. Jiří Jón
Jan SudaIng. Jan Suda
Katarína MorvaiKatarína Morvai
Jakub PetřinaMgr. Jakub Petřina
Martin CharvátMartin Charvát
Josef VojtaIng. Josef Vojta

STUDIJNÍ MODULY

HARMONOGRAM STUDIA
Začínáme 10. 10. 2025

Podmínky přijetí: 

  • Ukončené vysokoškolské vzdělání alespoň na úrovni bakaláře, minimálně dvouletá manažerská praxe a absolvování motivačního pohovoru.
  • V individuálních případech možnost studia i bez vysokoškolského vzdělání, podmínkou je minimálně 10letá prokazatelná praxe ve vedoucí manažerské pozici.

Výjimka pro absolventy VŠKK

Pro absolventy profesních programů VŠKK platí výjimka z požadavku na dvouletou manažerskou praxi.

Cena MBA programu: 120 000 Kč + DPH 21 %
Cena pro absolventy VŠKK: 99 000 Kč + DPH 21 %

Titul MBA vychází z anglosaské vysokoškolské tradice a je běžně užíván v oblasti manažerské praxe. Vzhledem k tomu, že český právní rámec dle zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách, tento typ studia neupravuje, není titul MBA považován za akademický titul, nýbrž za titul profesní. Uvádí se ve zkratce „MBA“ za jménem.

Přihláška

* Pole označená hvězdičkou jsou povinná.

Zpět na specializace
Vyber si z dalších specializací