Pedagogové
JUDr. Petr Majerik
Katedra marketingových komunikací
Kontakt

JUDr. Petr Majerik
Katedra marketingových komunikací
Kontakt
Pozice
Vyučující Mediálního trhu v ČR a Tvorby mediální strategie
Vyučované předměty
Mediální trh v ČR, Tvorba mediální strategie
Dosavadní nejvyšší vzdělání
1998 Právnická Fakulta Univerzity Karlovy
Profesní aktivity
2015–současnost: MEDIA COACH (mediální poradenství) – OSVČ
2015–současnost: SAYG GmbH – Partner Czech and Slovak Republics
2015 vydavatelství Economia, a. s. – Chief Product Management and Business Development
2011–2014 mediální zastupitelství Atmedia (AMC Networks) – Managing Director
2009–2011 mediální agentura ZENITHOPTIMEDIA PRAGUE – CEO
2006–2008 poradenská společnost MEDIA STRATEGY – Managing Partner CEE
1995–2006 mediální agentura CARAT Czech Republic – Managing Director
1994–1995 reklamní agentura DMB&B – Senior Media Manager
1992–1994 reklamní agentura DDB NEEDHAM – Account Manager
1990–1991 reklamní agentura ČTK – Made in…(Publicity) – Regional Manager
1988–1990 podnik zahraničního obchodu CENTROTEX – Sales Manager
Odborná orientace
Mediální trh ČR, plánování reklamních kampaní v médiích, nákup médií, mediální výzkumy, PR
Nejvýznamnější publikace
MAJERIK P.: Perspektivy vývoje komunikačního plánování médií a jejich praktické příklady; (KO)MÉDIÁ, Nitra 2012, s. 409 – 412; ISBN 978-80-558-0191-9
Odborné články v marketingových titulech (Marketing Media, MSM)
MAJERIK P.: Jak můžeme při výběru médií využít doplňkového kritéria „působení mediatypů na jednotlivé lidské smysly“? Ročenka Unie vydavatelů 2016
MAJERIK P.: Vybrané trendy vydavatelského byznysu ve vztahu k měnícím se potřebám zadavatelů reklamy a k novým formám způsobu prodeje reklamy. Ročenka Unie vydavatelů 2017
Další profesní aktivity
Člen odborných porot:
Časopis roku
Superbrands
Top In-store realizace měsíce
Young Lions
FLE Media Awards