Aktuality
Nový MBA program na VŠKK
1.5.2025
Vysoká škola kreativní komunikace (VŠKK) připravila ve spolupráci s Marketingovou radou AKA nový MBA program, který tu ještě nebyl – MBA Brand management.
Moderními poznatky a daty nabušený a dlouholetými zkušenostmi vyztužený MBA Brand management program vás provede klíčovými kroky budování a řízení úspěšných značek od A do Z.
Průvodci vám budou špičkoví odborníci z praxe, kteří se podílejí na budování takových značek, jakými jsou AirBank, Vodafone, ČSOB, Snickers, Whiskas, Chappi a mnohé další.
Studium navazuje na nižší stupně vysokoškolského studia marketingu nebo na praxi v oboru a svým obsahem ho rozšiřuje do tří směrů:
- První pilíř je opřen o klíčovou myšlenku – co neměřím, to neřídím, tedy data a jejich porozumění a interpretace coby klíčová dovednost, bez které se moderní manažer značky neobejde. Program je skvělou příležitostí si osahat způsob, jak lze efektivně, skrze data, vytvořit a dlouhodobě řídit značku.
- Druhý pilíř se věnuje fantastické multidisciplinaritě brand managementu. Být dobrý v řízení značky znamená porozumět mnoha oborům – ekonomii, statistice, obchodu, psychologii i sémiotice.
- Třetí pilíř je schopnost přesvědčit, vzbudit důvěru, prodat práci týmu „internímu klientovi“ a být schopen vést často různorodý tým. Přestože se souboru těchto dovedností říká „soft skills“, o nic měkkého tu nejde. Být schopen přesvědčit šéfa o správnosti své myšlenky nebo ukočírovat tým plný hvězd je mnohdy klíčovou otázkou bytí či nebytí firmy. Proto jsou měkké dovednosti tím nejtvrdším kalibrem v arzenálu každého dobrého brand manažera a v našem programu hrají nezastupitelnou roli.
Absolvent MBA Brand management programu bude komplexně připravený manažer schopný budovat značky, které budou mít hodnotu v očích spotřebitelů a za kterou si spotřebitelé budou ochotni připlatit. Bude chápat, že značka není ornament, ale tvrdě byznysový nástroj, který se musí vyplácet. A to v prostředí, jehož parametry se neustále mění.
Typické uplatnění absolventa: brand manažer, ředitel značky, marketingový manažer, marketingový ředitel, všechny řídící pozice, které obsahují zodpovědnost vztahující se ke značce.
Naši lektoři:
Za Marketingovou radu: Jakub Petřina (PPF), Steffen Saemann (Tchibo), Štefan Sarvaš (Mars), Jan Binar (McCann), Josef Havelka (marketingový poradce)
Za odborníky z trhu: Jiří Jón (ČSOB), Kateřina Hrubešová (AKA), Tomáš Kopečný (Kaspen / Jung von Matt), Jan Suda (McCann)
Za odborníky z praxe vyučující na VŠKK: Josef Vojta, Martin Charvát, Petr Majerik
Forma studia: kombinované (prezenčně pátek–sobota, 14×)
Délka studia: 1,5 roku + 0,5 roku na závěrečnou práci / projekt
Základní výuka probíhá v českém jazyce s účastí zahraničních expertů (anglický jazyk)
Začínáme již na podzim 10. 10. 2025
Více informací sledujte brzy na našem webu.