Aktuality

Zpět na Aktuality

Křest a autogramiáda knihy REKLAMA – JAK DĚLAT REKLAMU

Michaela Dylová

Pražská Vysoká škola kreativní komunikace se 16. října stala místem křtu a autogramiády vydání knihy Reklama. Jejími autory jsou Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti a garantka programu Kreativní marketing a komunikace na VŠKK a Jiří Mikeš, první adman Česka.

Za hojné účasti příznivců reklamy i autorů knížky pokřtili publikaci Kateřina Ščudlíková, šéfredaktorku vydavatelství Grada, Ondřej Štěpánek, jednatel VŠKK, Milan Medek, rektor VŠKK a Ladislav Šťastný, ředitel Rady pro reklamu. Večerem provázel Karel Voříšek.

Jde o nové vydání základní české knihy o reklamě, které je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v on-line reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu „správnou“ reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.

Kniha nebude chybět ani ve školní knihovně VŠKK.

O knížce napsali:

Obdivuji aktuálnost i odstup, nadhled a kontext letité praktické zkušenosti, které byli autoři schopni promítnout do této publikace. Určitě doporučuji lidem, kteří se chtějí s oborem seznámit i těm, kdo chce po letech získat inspiraci a perspektivu zakotvenou v teorii i praxi. – Jan Binar, president Edcom (Evropská nadace pro výuku komerčních komunikací, Brusel), president AKA, generální ředitel McCann

V honbě za tím novým a odlišným zapomínáme, že k efektivní komerční komunikaci potřebujeme kromě invence i solidní teoretický základ a poznání upevněné praxí. Moudrost se, jak je známo, rodí opakováním. Čtvrté, aktualizované vydání zkušených autorů dobře poslouží současným i budoucím profesionálům v oboru. – Hana Huntová, výkonná ředitelka SIMAR, marketingová a mediální konzultantka

Spojení na autory:
kochran@email.cz
j.vysekalova@centrum.cz

Zpět na Aktuality