Aktuality

Absolventi: Bc. Veronika Tázlerová

15.11.2021

Na VŠKK studovala specializaci Kreativní marketing, a i když s rozhodnutím jít na vysokou původně váhala, nyní nelituje jediného dne, který na akademické půdě strávila. Už v prváku marketingu naprosto propadla a díky přednášejícím, jejich zpětné vazbě na její práci dnes pracuje v oboru, který nadevše miluje.

Kdy tě marketing začal zajímat?
K marketingu jsem se dostala díky mému působení na Instagramu a psaní blogu už na střední, ale až v prváku na VŠKK jsem pochopila, o čem skutečně je. A zcela jsem mu propadla.
 
Co ti dalo studium na VŠKK?
Díky studiu jsem pochopila, co SKUTEČNĚ znamená marketing. VŠKK mi ukázala směr, kterým se mám vydat a dala mi základní povědomí o všem, co bych jako marketér měla znát.
 
Získala jsi certifikát VŠKK. V čem ti v profesním životě nejvíce pomohl?
Upřímně, zatím nijak. Všichni klienti, pro které pracuji, si mě nacházejí sami (na doporučení), a proto jsem zatím nemusela nikde dokazovat, že mám ten či onen papír. Zatím mi pomáhají hlavně výsledky mé práce.
 
Co by jsi vzkázala nynějším studentům VŠKK?
Škola vás sama o sobě nic nenaučí. Ukáže vám směr a dá vám příležitost rozvíjet svůj talent. Nebuďte líní a využijte toho. Zajímejte se, čtěte, diskutujte, ptejte se na zpětnou vazbu na vaši práci. Byla by obrovská škoda příležitosti, které VŠKK nabízí, nevyužít.
 
Na co jsi ve svém dosavadním kariérním životě nejvíce pyšná?
Na to, že moje práce klientům pomáhá a plní jejich cíle.
 
Máš v současnosti nějaký marketingový sen, který si plánuješ splnit?
Žádný velký kariérní sen nemám. Chci se dál vzdělávat, rozvíjet a odvádět dobrou práci.
 
Kde se vidíš v budoucnu?
Doufám, že budu šťastná a zdravá. Nic víc není potřeba.
 
Co bys poradila lidem, kteří chtějí uspět v marketingovém světě?
Nikdy nevěřte svým pocitům a domněnkám. Neustále vystupujte ze své sociální bubliny a vše si ověřujte výzkumy. Potlačte ego. Pokud nejste cílovka, váš názor i pocity jsou zcela irelevantní. Neustále se vzdělávejte a rozšiřujte si obzory. Buďte pořád v obraze a mějte přehled o všem, co hýbe společností. A v neposlední řadě – bez důkladné rešerše a zadání žádný dobrý a funkční nápad nepřijde.
 
Na závěr: ráda nakupuješ v sekáčích. Jaké jsou tvoje nejoblíbenější?
Tipy zde: www.veronikatazlerova.cz
Autor rozhovoru: Kristýna Bláhová