Aktuality

Zpět na Aktuality

Studenti VŠKK uspěli na EACA International Advertising Summer School 2019

Michaela Dylová

První červencový týden letošního roku se uskutečnil v Paříži již 10. ročník mezinárodní soutěže studentských týmů v přípravě návrhu reklamní kampaně, tentokrát pro klienta The Economist.

Téměř osmdesát studentů z marketingových vysokých škol z celé Evropy, sdružených v institutu pro vzdělávání v oblasti komerčních komunikací EDCOM, jehož členem VŠKK je, soutěžilo o návrh nejlepší reklamní kampaně.

Stejně jako v loňském ročníku, i letos měla Vysoká škola kreativní komunikace svou reprezentantku, studentku 2.ročníku animace a vizuálních efektů Elišku Hyánkovou, ve vítězném týmu.
Další zástupkyni, Veroniku Tázlerovou, studentku 2.ročníku kreativního marketingu, měla VŠKK navíc i ve stříbrném týmu.
Čtyřčlenná mezinárodní porota byla nadšena velkým množstvím kreativních řešení, i prezentačními dovednostmi účastníků.
Příští ročník Summer School se uskuteční v červenci 2020.

Zpět na Aktuality