Mediální a komerční komunikace

Obor Literární tvorba (kód oboru: 8207R005)

Mediální a komerční komunikace je bakalářská studijní specializace, jejíž absolventi se naučí psát a vytvářet atraktivní obsah podle potřeb různých odvětví komerční komunikace a jednotlivých typů současných médií. Kreativní přístup a tvůrčí psaní jsou základem studia tohoto oboru. Studium vás připraví na práci tvůrce kreativního obsahu v reklamních a PR agenturách, v tiskových a marketingových odděleních firem a v současných tištených i elektronických médiích, a to nejenom se znalostí řemesla literární tvorby, ale i marketingu. Reálná možnost uplatnění je i v sektoru sociálního marketingu, v kulturních institucích a zařízeních, ve veřejné správě.

INFORMACE O SPECIALIZACI

 

Studium na škole vám dá základy pro práci v mediální sféře, budete schopni vytvářet texty a pracovat s nimi pro všemožné mediální využití. V oblasti obsahové a konzultační činnosti v public relations a klientského servisu budete schopni, vedle práce s daty a kontakty, radit klientovi, jak komunikovat s médii a veřejností prostřednictvím médií a sociálních sítí nejen v průběhu předem plánované komunikace, ale i během neočekávané krize.

Uplatnění absolventů

  • Reklamní textař (copywriter)
  • PR manažer a konzultant
  • Novinář
  • Moderátor
  • Redaktor
  • Tiskový mluvčí

STUDIJNÍ PLÁN  

ke stažení zde

Požadavky specializace

Podmínkou pro přijetí ke studiu je ukončené úplné střední nebo úplné střední odborné vzdělání (maturitní zkouška) a úspěšné absolvování přijímacího pohovoru, který formou dialogu zjišťuje motivaci uchazeče.

Základní cena za semestr: 33 000 Kč.
Více o cenách

Udělej první krok Přijímací řízení

Udělej 1. krok