On-line marketing a komunikace

Prezenční bakalářské profesní studium:
Program Kreativní marketing a komunikace (kód programu: B0414P180001)

Svět a jeho budoucnost je digitální. Výukou zdokonalíme vaše schopnosti, jak využívat on-line reklamní sítě a analyzovat chování uživatelů. Získáte přehled o web-technologiích a digitálních reklamních formátech. Zlepšíte se v aktuálních trendech jako je mobilní marketing, virtuální a rozšířená realita či umělá inteligence. Budoucnost, která vás bude bavit.

On-line marketing a komunikace je založen na webových technologiích a digitálních reklamních formátech. Správný on-line manažer musí znát jak technologickou stránku využití jednotlivých on-line platforem, tak musí být schopen přistupovat tvůrčím způsobem k řešení nejrůznějších situací.

Díky zaměření On-line marketing a komunikace si osvojíte schopnost:

  • pohybovat se suverénně v prostředí on-line médií
  • uplatnit možnosti on-line médií  v komerční komunikaci
  • uplatnit mobilní marketing
  • orientovat se v experimentálních technologiích
  • ovládnout marketingové nástroje
  • rozvíjet a uplatnit komunikační a prezentační dovednosti
  • tvořit obsah pro digitální média
  • generovat a rozvíjet kreativní nápady
  • implementovat brand management
  • ovládat základy kódování
  • uplatnit nástroje pro výzkum trhu a spotřebitelského chování
  • orientovat se pravidlech péče o zákazníka v digitálním prostředí
  • optimalizovat značkové a obchodní mobilní aplikace
  • uplatnit e-mail marketing, zákaznické databáze a informační systémy
  • uplatnit se v prostředí sociálních sítí (Facebook, YouTube, Snapchat aj.)

STUDIJNÍ PLÁN

On-line přihláška

 

Uplatnění absolventů:

  • Social media manager
  • Digitální nomád
  • On-line specialista
  • Digital strategist
  • Digital media planner
  • Digital creative
  • Digital designér
  • UX designér

Požadavky bakalářského studijního zaměření

Podmínkou pro přijetí ke studiu je ukončené úplné střední nebo úplné střední odborné vzdělání (maturitní zkouška) a úspěšné absolvování přijímacího pohovoru, který formou dialogu zjišťuje motivaci uchazeče.

Základní cena za semestr: 36 400 Kč.

Více o cenách

Udělej první krok

Přijímací řízení

 

Zpět na specializace
Vyber si z dalších specializací