Marketing management
Prezenční bakalářské profesní studium
Program Kreativní marketing a komunikace (kód programu: B0414P180001)
Schopný leader je předpokladem úspěšného týmu.
To platí pro marketing stejně jako pro mediální, komunikační nebo on-line agenturu. Nastartovat projekt, vybudovat tým, vést lidi, správně prodávat myšlenky, sestavovat a řídit rozpočet, je to, co vás naučíme. Během studia využijete řadu příležitostí na reálných zakázkách.
Tohle je správné rozhodnutí.
Marketing management klade důraz na manažerské dovednosti, řízení podniku a tvorbu byznys plánu ať už v rámci korporace, nebo start-upu. Seznámíte se s dalšími oblastmi reklamní tvorby, včetně kreativních oborů a mediálních výzkumů i plánování mediálních kampaní. Dokážete nastartovat projekt a sestavit pro něj tým, dokážete analyzovat situaci a své lidi správně nasměrovat. Suverénní zvládnutí komunikačních nástrojů vám dodá jistotu v jakékoli kreativní a manažerské profesi. Rozšířená výuka angličtiny vám zajistí uplatnění v nadnárodních společnostech.
Díky zaměření Marketing management si osvojíte schopnost
- rozvíjet osobní odvahu a způsoby jak vzít věci do vlastních rukou
- uplatňovat koordinované a zodpovědné řízení zakázek
- orientovat se v principech fungování malých i velkých firem
- postavit startup, vlastní firmu nebo agenturu
- zodpovědně budovat a vést vlastní tým
- prakticky využívat dovednosti projektového manažera
- vyjadřovat své myšlenky či odhalovat a používat manipulace
- orientovat se v jednotlivých oblastech řízení kreativního průmyslu
- uplatnit marketingové nástroje v kontextu komerční komunikace
- orientovat se v brand managementu a brand buildingu
- správně prodávat strategie a ovládat nástroje měření jejich efektivity
- propojit zdánlivě izolované jevy v souvislostech reklamního průmyslu
- využít sociální sítě ve výkonnostní reklamě a při budování značky
- realizovat mediálně komerční a komunikační kampaň
- implementovat brand management v praxi
Uplatnění absolventů
- Marketing manager
- Brand manager
- Projektový manažer
- Account manager
- Media planner
- Strategic planner
- Media buyer
- Account director
- Manažer komunikace
Požadavky bakalářského studijního zaměření
Podmínkou pro přijetí ke studiu je ukončené úplné střední nebo úplné střední odborné vzdělání (maturitní zkouška) a úspěšné absolvování přijímacího pohovoru, který formou dialogu zjišťuje motivaci uchazeče.
Základní cena za semestr: 36 400 Kč.