Marketing management

Prezenční bakalářské profesní studium
Program Kreativní marketing a komunikace (kód programu: B0414P180001)

Schopný leader je předpokladem úspěšného týmu.
To platí pro marketing stejně jako pro mediální, komunikační nebo on-line agenturu. Nastartovat projekt, vybudovat tým, vést lidi, správně prodávat myšlenky, sestavovat a řídit rozpočet, je to, co vás naučíme. Během studia využijete řadu příležitostí na reálných zakázkách.
Tohle je správné rozhodnutí.

Marketing management klade důraz na manažerské dovednosti, řízení podniku a tvorbu byznys plánu ať už v rámci korporace, nebo start-upu. Seznámíte se s dalšími oblastmi reklamní tvorby, včetně kreativních oborů a mediálních výzkumů i plánování mediálních kampaní. Dokážete nastartovat projekt a sestavit pro něj tým, dokážete analyzovat situaci a své lidi správně nasměrovat. Suverénní zvládnutí komunikačních nástrojů vám dodá jistotu v jakékoli kreativní a manažerské profesi. Rozšířená výuka angličtiny vám zajistí uplatnění v nadnárodních společnostech.

Díky zaměření Marketing management si osvojíte schopnost

  • rozvíjet osobní odvahu a způsoby jak vzít věci do vlastních rukou
  • uplatňovat koordinované a zodpovědné řízení zakázek
  • orientovat se v principech fungování malých i velkých firem
  • postavit startup, vlastní firmu nebo agenturu
  • zodpovědně budovat a vést vlastní tým
  • prakticky využívat dovednosti projektového manažera
  • vyjadřovat své myšlenky či odhalovat a používat manipulace
  • orientovat se v jednotlivých oblastech řízení kreativního průmyslu
  • uplatnit marketingové nástroje v kontextu komerční komunikace
  • orientovat se v brand managementu a brand buildingu
  • správně prodávat strategie a ovládat nástroje měření jejich efektivity
  • propojit zdánlivě izolované jevy v souvislostech reklamního průmyslu
  • využít sociální sítě ve výkonnostní reklamě a při budování značky
  • realizovat mediálně komerční a komunikační kampaň
  • implementovat brand management v praxi

STUDIJNÍ PLÁN

On-line přihláška

Uplatnění absolventů

  • Marketing manager
  • Brand manager
  • Projektový manažer
  • Account manager
  • Media planner
  • Strategic planner
  • Media buyer
  • Account director
  • Manažer komunikace

Požadavky bakalářského studijního zaměření

Podmínkou pro přijetí ke studiu je ukončené úplné střední nebo úplné střední odborné vzdělání (maturitní zkouška) a úspěšné absolvování přijímacího pohovoru, který formou dialogu zjišťuje motivaci uchazeče.

Základní cena za semestr: 36 400 Kč.

Více o cenách

Udělej první krok

Přijímací řízení

 

Zpět na specializace
Vyber si z dalších specializací