Fashion marketing a management
Prezenční bakalářské profesní studium
(připravujeme příjem přihlášek pro ak. rok 2022/2023)*
Obdiv patří k businessu.
Uděláme z vás jeho hvězdu. Získáte přehled nad módními trendy a budete volit vždy správnou strategii při rozhodování, ať už u návrhů, výroby, budování značky, reklamy nebo samotného prodeje. Díky nabytým znalostem budete schopni vést kreativní týmy v procesech vývoje, tvorby, propagace i prodeje módy.
Naučte se v tom chodit.
Fashion marketing a management zahrnuje všechny aspekty ovlivňující výrobu, propagaci a prodej módního zboží. Naučte se řešit různé otázky a rizika spojená s módním businessem. Díky nabytým znalostem budete schopni vést kreativní týmy v procesech vývoje, tvorby, propagace i prodeje módy. Získejte přehled o módních trendech i směrech a zvolte vždy správnou strategii ve všech fázích rozhodovacího procesu, ať už se jedná o návrhy, výrobu, budování značky, reklamu či samotný prodej.
Díky zaměření Fashion management si osvojíte schopnost:
- Plánovat a vést projekty, vyhodnocovat rizika a pružně na ně reagovat.
- Přistupovat k tvorbě profesionálně a eticky.
- Prohlubovat neustále odborné dovednosti ve zvolené oblasti tvorby.
- Pracovat v týmech v kreativních firmách a především tyto týmy vést.
- Zakládat a řídit své podnikání i svou značku.
- Orientovat se v tržním prostředí.
- Uplatňovat znalosti z ekonomie a managementu včetně finančního managementu.
- Uplatňovat znalosti z marketingu a brand managementu.
- Pracovat s módními tvůrci, event. vést jejich tým.
- Samostatně podnikat v oblasti módy a implementovat znalosti z ekonomie a finančního managementu.
- Orientovat se v problematice fashion retailu.
- Zakládat a rozvíjet značku.
- Vytvářet strategii značky.
- Implementovat marketingovou a komunikační strategii značky a vést mediální kampaň.
- Organizovat eventy na podporu značky.
Specializované předměty:
- Základy fashion designu
- Fashion retail
- Právo v módním průmyslu
- Současné tendence v módním průmyslu
- Marketing luxusních značek
- Klíčoví hráči v módním průmyslu
- Udržitelnost v módním průmyslu
Uplatnění absolventů
- Brandmanager módní značky
- Manažer kreativního týmu (týmu designérů)
- Podnikatel v oblasti módy jak ve fázi tvorby, tak v oblasti retailu
- Pracovník ve fashion retailu na pozicích manažera nákupu, prodeje nebo manažera firmy
- Pracovník v PR a komunikačních agenturách pracujících pro klienty z oblasti módního průmyslu
Naši pedagogové
Požadavky bakalářského studijního zaměření
Podmínkou pro přijetí ke studiu je ukončené úplné střední nebo úplné střední odborné vzdělání (maturitní zkouška) a úspěšné absolvování přijímacího pohovoru, který formou dialogu zjišťuje motivaci uchazeče.
Základní cena za semestr: 36 400 Kč.
*otevření od akademického roku 2022/23 je podmíněno schválením akreditací