Komerční psaní v médiích
Prezenční bakalářské profesní studium
Program Literární tvorba (kód programu: B0232P310001)
Mediální prostor ovládají dobře napsané myšlenky.
Kvalitní komerční texty kreativně kombinují prvky literárního řemesla, marketingu a psychologie. Škola vás je naučí tvořit a naučí vás je uplatnit v celém spektru mediálních kategorií. Kdo chce uspět v kreativě, marketingu, reklamě nebo PR, musí umět vhodně a pružně prezentovat vlastní i cizí myšlenky.
To si pište.
Studium dává solidní základy pro práci v mediální sféře. Naučíte se vytvářet nejen komerční (reklamní) texty, ale i texty umělecké, a naučíte se je i uplatnit v široké škále mediálního prostoru.
Připravte se na práci tvůrce kreativního obsahu pro reklamní a PR agentury, tisková a marketingová oddělení firem i současná tištěná a elektronická média. V průběhu studia získáte znalosti a dovednosti řemesla literární tvorby, marketingu a psychologie. Zvládnete samostatně komunikovat, pracovat s daty a kontakty i radit klientovi, jak vhodně komunikovat s médii a veřejností prostřednictvím hromadných sdělovacích prostředků (internet, televize, rozhlas, tisk). Naučíte se, jak naplánovat komunikaci i jak pružně reagovat během neočekávané krize. Stanete se profesionály v oblasti obsahové a konzultační činnosti v PR (public relations) a klientského servisu.
STUDIJNÍ PLÁN
Uplatnění absolventů
- Copywriter – je tvůrcem nejen reklamních textů, je kovaný i v marketingu a psychologii.
- Novinář – soustřeďuje informace, ověřuje je a komunikuje prostřednictvím hromadných sdělovacích prostředků.
- Redaktor – aktivně řídí obsahovou stránku komunikace, podílí se na jazykové a technické přípravě obsahu.
- Tiskový mluvčí – je pověřen komunikací jménem třetí strany, kterou může být firma nebo jiná organizace, event. soukromá osoba.
- PR manažer a konzultant – komunikuje s veřejností (média, novináři, klienti…) a svým vystupováním buduje image firmy, značky, osoby apod.
Požadavky bakalářského studijního zaměření
Podmínkou pro přijetí ke studiu je ukončené úplné střední nebo úplné střední odborné vzdělání (maturitní zkouška) a úspěšné absolvování přijímacího pohovoru, který formou dialogu zjišťuje motivaci uchazeče.
Základní cena za semestr: 34 800 Kč.