Fotografie a audiovize

Navazující prezenční magisterské profesní studium
Program Vizuální tvorba (kód programu: N0211P310006)

Obraz dostane každého.
A vy dostanete základ kvalitního řemesla, stejně jako odvahu experimentovat a prosadit své nápady. Otevřeme vám oči s tvorbou na zakázku, získáte dovednosti v oblasti předtiskové přípravy a digitálního zpracování obrazu i zvuku. Svůj talent zlepšíte v moderních ateliérech školy.
Udělejte si obrázek sami.

Cílem studia je vést budoucí fotografy a audiovizuální tvůrce k solidní znalosti řemesla i k odvaze experimentovat a prosadit své nápady v konkurenci. Díky partnerské spolupráci VŠKK s národními i nadnárodními firmami se praktická část studia odehrává skutečně v praxi. Pilířem specializace Fotografie a audiovize jsou kreativní ateliéry zaměřené na jednotlivé fotografické a audiovizuální žánry, stejně jako praktické úkoly technického charakteru. V ateliérech budete pracovat s tématy, která kladou důraz na tvorbu volnou i užitou, určenou pro tištěné i elektronické výstupy.

Magisterské studium vám dodá sebevědomí ukázat světu váš úhel pohledu. Optimální mix teoretického vhledu a praktických dovedností vám umožní prozkoumávat a objevovat možnosti a hranice kreativní vizuální tvorby a udělá z vás samostatného a nezávislého tvůrce nebo uznávaného vedoucího týmu reklamní agentury. Dva roky magisterského studia vás vybaví hlubokým pochopením fungování vizuální komunikace a jeho vlivu na formování osobního a společenského rozhodování. Osvojíte si využívání vizuálních komunikací jako silného nástroje pozitivní sociální změny. Prozkoumáte kreativní přesah audiovizuální tvorby do dalších oborů. Formou ateliérových workshopů vedených předními profesionály spojíte teoretické znalosti s praktickými dovednostmi v různých fotografických a audiovizuálních žánrech. Rozšíříte si znalosti a dovednosti v nejnovějších technologických trendech. Získáte znalosti a dovednosti v širokém spektru činností, jako jsou management, právní aspekty tvorby, práce s klientem nebo práce v týmu. Stručně řečeno, magisterské studium budete opouštět jako hotový nezávislý tvůrce nebo platný člen týmu s aspirací na vedoucí pozici. A možná budete chtít změnit svět.

STUDIJNÍ PLÁN

On-line přihláška

 

Naši pedagogové

Další pedagogové

 

Uplatnění absolventů

  • Reklamní fotograf
  • Umělecký fotograf
  • Specialista postprodukce
  • Módní fotograf
  • Reportážní fotograf
  • Obrazový editor
  • Audiovizuální kreativec
  • Kameraman

Požadavky magisterského studijního zaměření

Podmínkou pro přijetí ke studiu je ukončené úplné vysokoškolské bakalářské vzdělání a úspěšné absolvování přijímacího pohovoru, který formou dialogu zjišťuje motivaci uchazeče a znalosti daného oboru.

Základní cena za semestr: 46 400 Kč.

Více o cenách

Udělej první krok

Přijímací řízení

 

Zpět na specializace
Vyber si z dalších specializací

Digitální marketing a komunikace

> Digitální marketing a komunikace

Digitální marketing a komunikace je atraktivní specializace, nastavená podle nejnovějších trendů v kreativním průmyslu. Oblast tzv. digitálního marketingu (tedy takové formy marketingové komunikace, která v sobě zahrnuje využití digitálních médií) je v současnosti nejrychleji rostoucím komunikačním odvětvím. Poptávka lokálních i nadnárodních firem po digitálních manažerech v následujících pěti letech stoupne o 13 procent. Na to, abyste obstáli v konkurenci, vám ale nestačí uživatelská znalost Facebooku a Googlu.

Více

Kreativní marketing

> Kreativní marketing

Kreativní marketing je unikátní specializace, která vás připraví na celou řadu kreativních a kreativně-manažerských profesí. Již během studia získáte znalosti a dovednosti, které absolventům českých vysokých škol při nástupu do reklamního a mediálního provozu citelně chybí. Dostanete příležitost rozvíjet své nadání a uplatnit svou originalitu, ale také se naučíte sladit své nápady s požadavky klienta a realizovat je v souladu s ostatními členy týmu. Ano, kreativní průmysl stále hledá silné osobnosti ochotné experimentovat a rozbíjet stereotypy, ale pokud se nenaučíte spolupracovat a komunikovat, nemáte šanci.

Více

Management v kreativním průmyslu

> Management v kreativním průmyslu

Management v kreativním průmyslu: chcete být u toho, když se bude tvořit další ikonická reklama pro Kofolu? Nebo být šéfem týmu, který uvádí na celosvětový trh pokračování herního trháku Mafia? Pak je toto zaměření pro vás jasná volba. Studium vás do budoucího profesního života vybaví nezbytnou sadou nástrojů (znalostí a dovedností), které vám pomohou produkovat inovativní kreativní myšlenky a díky řadě praktických postupů je také uvádět do života. A to v oblastech, které jsou nejen zábavné, ale především velmi perspektivní.

Více

Fotografie a audiovize

> Fotografie a audiovize

Fotografie a audiovize je revolučně koncipovaná tradiční studijní specializace, která vás připraví na jakékoli zadání z oblasti kreativního průmyslu. Během studia budete rozvíjet svůj vizuální styl a flexibilitu při využívání nejnovějších digitálních technologií.

Více

Grafický a mediální design

> Grafický a mediální design

Grafický a mediální design je dynamická specializace, která vás ani na chvíli nepřestane bavit. Je koncipovaná s ohledem na stále rostoucí poptávku po vzdělaných a kreativních lidech, kteří suverénně ovládají metody a technologie reklamního a mediálního průmyslu. Vytváříme ojedinělý interdisciplinární prostor pro studium grafického a mediálního designu. Náš program studia není založen pouze na vůdčí osobnosti vedoucího ateliérového pedagoga, ale je metodicky rozložen do několika vzájemně provázaných kreativních předmětů pod vedením špičkových specialistů.

Více

Animace a vizuální efekty

> Animace a vizuální efekty

Animace a vizuální efekty je unikátní specializace nastavená podle aktuálních požadavků současného kreativního průmyslu. Je určena uchazečům, které zajímá umění v kombinaci s nejnovějšími digitálními technologiemi, 3D počítačová animace, 2D flash animace a tvorba digitálních filmových triků a vizuálních efektů. Velký důraz je kladen jednak na rozvoj řemesla potřebného v praktickém uplatnění ve 3D animačních studiích, tak i svébytné kreativity.

Více

Komerční psaní v médiích

> Komerční psaní v médiích

Komerční psaní v médiích je bakalářská studijní specializace, jejíž absolventi se naučí psát a vytvářet atraktivní obsah podle potřeb různých odvětví komerční komunikace a jednotlivých typů současných médií. Kreativní přístup a tvůrčí psaní jsou základem studia tohoto oboru. Studium vás připraví na práci tvůrce kreativního obsahu v reklamních a PR agenturách, v tiskových a marketingových odděleních firem a v současných tištených i elektronických médiích, a to nejenom se znalostí řemesla literární tvorby, ale i marketingu. Reálná možnost uplatnění je i v sektoru sociálního marketingu, v kulturních institucích a zařízeních, ve veřejné správě.

Více

Literární tvorba

> Literární tvorba

Literární tvorba je bakalářská studijní specializace, kde se opravdu naučíte psát. Studium tvůrčího psaní z vás pravděpodobně neudělá laureáta Nobelovy ceny za literaturu, ale poskytne vám autorskou jistotu ve všech žánrech.

Více