Další pedagogové

JUDr. Petr Majerik

Kontakt:

majerikp@vskk.cz

Katedra marketingových komunikací

Pozice:

Vedoucí výuky marketingu

Vyučované předměty:

Mediální trh v ČR, Tvorba mediální strategie, Klientský servis

Petr Majerik (nar. 1966) vystudoval práva na Karlově Univerzitě v Praze a již více než dvacet pět let se věnuje problematice marketingu, reklamy a médií.
Na začátku své profesní kariéry působil v reklamních agenturách DDB Needham a DMB&B. Mezi jeho klienty patřily společnosti Master Foods, McDonald‘s, Volkswagen Group nebo Procter&Gamble.
Jeho zájem o mediální trh, plánování a nákup médií ho přivedl do mediální agentury Carat, kde strávil jedenáct let a stal se jejím Managing Directorem. Dva roky také vedl mediální agenturu ZenithOptimedia. Zkušenosti na straně zahraničních i lokálních klientů sbíral jako partner poradenské společnosti Media Strategy.
Zájem o poznání mediálního trhu z různých úhlů pohledu a v širších souvislostech ho posléze přivedl na stranu médií. Čtyři roky vedl české zastoupení mediálního zastupitelství Atmedia, které zastupovalo třicítku zahraničních i tuzemských tematických televizí, jako například AXN, Disney Channel, National Geographic nebo Óčko. V roce 2015 řídil ve vydavatelském domě Economia divizi byznys developmentu, která se podílela na projektech DVTV a Aktuálně TV.
Od roku 2015 působí jako nezávislý marketingový konzultant pod značkou Media Coach.
Petr Majerik je členem odborných porot (Časopis roku, Superbrands a další) a pravidelně publikuje své názory v marketingových časopisech. Od počátku nového milénia se rovněž věnuje výuce začínajících marketérů na vysokých školách, i přednáškám pro komerční subjekty.