Další pedagogové

Ing. Josef Vojta

Kontakt:

vojtaj@vskk.cz

Katedra marketingových komunikací

Pozice:

Vyučující marketingu

Vyučované předměty:

Úvod do strategického řízení značky

Josef Vojta vystudoval Vysokou školu ekonomickou Praha. Svoji úspěšnou kariéru započal roku 1993 jako copywriter v reklamní agentuře LUKAS. Následně postupoval přes řadu dalších významných reklamních agentur (Grade, TBWA PRAHA, McCann), až roku 2014 založil vlastní komunikační agenturu The Brand Plan. Má dlouholeté zkušenosti se strategickou prací pro přední přední české i české značky, jako jsou například: Apple, Absolut vodka, Budvar, Nivea, Henkel, Sony Playstation, Coca-Cola, Nissan, Michelin, Česká spořitelna, Živnostenská banka, Českomoravská stavební spořitelna, Philips, Tchibo, České Dráhy, Bohemia Sekt a mnoho dalšího. Překládá rovněž odborné publikace a přednáší na VŠE, FMK, Universitě Tomáše Bati ve Zlíně a na VŠKK.