Proč studovat Fashion management?

Vhodné pro vedoucí pozice

VHODNÉ PRO VEDOUCÍ POZICE, získání vzdělání a upevnění pracovní pozice

Širší uplatnění na trhu práce

ŠIRŠÍ UPLATNĚNÍ NA TRHU PRÁCE, vyšší předpoklady pro manažerské posty

Vyšší stupeň vzdělání

VYŠŠÍ STUPEŇ VZDĚLÁNÍ, rozšíření znalostí a dovedností nad běžný rámec

Titul Bc.

TITUL BC, získání praktických dovedností praxí od profesionálů z oboru

Udělej první krok

Chci se rovnou přihlásit

ON-LINE PŘIHLÁŠKA

Udělej první krok

Obdiv patří k businessu.

Uděláme z vás jeho hvězdu. Získáte přehled nad módními trendy a budete volit vždy správnou strategii při rozhodování, ať už u návrhů, výroby, budování značky, reklamy nebo samotného prodeje. Díky nabytým znalostem budete schopni vést kreativní týmy v procesech vývoje, tvorby, propagace i prodeje módy.
Naučte se v tom chodit.

 

Prezenční bakalářské profesní studium

Bakalářské studium na VŠKK je multidisciplinární, zahrnuje nejnovější teorie i metody uplatňované v oblastech kreativního průmyslu se zohledněním celkového historického kontextu široké škály disciplín. Posluchači jsou školeni ve všech oblastech managementu, strategického řízení, podnikové ekonomiky, leadershipu, marketingu i brand managementu. Studijní program kombinuje akademické studium se samostatnými i týmovými kreativními projekty a workshopy vedenými špičkovými odborníky z praxe. Díky těsnému spojení teorie a praxe se tak studenti učí na praktických příkladech i reálných zakázkách uplatňovat znalosti managementu, vedení týmů, projektového managementu, analytického a kritického myšlení a zároveň rozvíjí své prezentační a komunikační dovednosti.

Celková koncepce studia vychází z rostoucí poptávky po odbornících kreativního průmyslu, kteří jsou zároveň businessově orientováni. Tj. rozumí a chápou fungování všech procesů ve firmách, nezaleknou se konkurenčního tržního prostředí a dokonale se orientují v daných oblastech kreativního průmyslu, aniž by sami nutně byli tvůrci.

Fashion management 

Specializované předměty

  • Základy fashion designu
  • Fashion retail
  • Právo v módním průmyslu
  • Současné tendence v módním průmyslu
  • Marketing luxusních značek
  • Klíčoví hráči v módním průmyslu
  • Udržitelnost v módním průmyslu

Uplatnění absolventů

  • brandmanager módní značky
  • manager kreativního týmu (týmu designerů)
  • podnikatel v oblasti módy jak ve fázi tvorby, tak v oblasti retailu
  • pracovník ve fashion retailu na pozticích manažera nákupu, prodeje nebo managera firmy
  • pracovník v PR a komunikačních agenturách pracujících pro klienty z oblasti módního průmyslu

> VÍCE O SPECIALIZACI