Aktuality

Zpět na Aktuality

U nás si na reklamku nehrajeme, máme totiž vlastní

Michaela Dylová

Školní reklamní agentura Kreativní kancl při VŠKK dává již třetím rokem studentům příležitost pracovat na reálných zakázkách. Pomáhá tak naplňovat vizi zakladatele školy o praktickém přístupu k výuce. Studenti oborů vizuální a literární tvorby, stejně jako studenti marketingu, se věnují velkým i malým značkám. Spojuje je nekonvenční myšlení a bezprostřednost.

Od října 2019 studenti pracují na redesignu limonád značky Koli, která je ochucena domácími sirupy a neobsahuje náhražky a umělá sladidla. Zadavatel by pomocí nové reklamní strategie rád oslovil mladší generaci a větší města a po studentech grafického designu žádá, aby vytvořili modernější (avšak ne úplně odlišný) design. Kreativní kancl také oslovila Nadace Jedličkova ústavu – ten se nachází jen pár kroků od budovy školy. Pro tuto instituci, která se věnuje vzdělávání a péči o děti a mládež s tělesným postižením, vytvořili studenti celoroční kampaň v souvislosti s 30. výročím Nadace. Na reálných zakázkách se pracuje také v rámci předmětu Intermediální tvorba, kde se studenti druhého ročníku věnují tvorbě kampaní pro Sazku, festival Čtení ve vlaku, Bernard, Národní divadlo či e-shop London Store.

Pokud máte zájem s Kreativním kanclem spolupracovat,
neváhejte se ozvat na: trejtnaroval@kreativnikancl.cz

Zpět na Aktuality